Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1481 ggr
JohannaEkroth
1/14/12, 9:31 PM

Ny sajtvärd BusHanna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag som har tagit över sajtvärdskapet här på sidan heter Johanna och kallas Hanna. Jag har funnits på iFokus sedan maj -09 och har alltid haft ett brinnande intresse för indianerna, amerikas ursrungsinvånare.

Jag håller just nu bara på att sorterar lite på sajten så jag får lite översikt vad som finns och vad som inte finns och vad som borde finnas.

Saknar ni något på sajten som ni vill läsa mer om, så PM:a mig gärna så ska jag lägga till det på "att-göra-listan", för A och O är at medlemmarna trivs och känner att deras frågor och underingar blir besvarade.

Ämnet Indianer är så stort då de dels är Amerikas urinvånare samt finns fortfarnade, vilket kanske inte så många tänker på. Och frågan då kanske blir: Hur går det för dem idag…?

Ja, hur som helst är jag glad över att få blivit värd och fått övertagit en så fin sajt med redan en massa fint material och texter, och jag ser fram emot en massa frågor och inlägg ifrån er medlemmar! Kyss

Tack! Kyss Och Välkomna alla! Kyss

Fotot nedan är taget på Kolmården när jag rider häst 5 år gammal i indianutstyrsel. Glad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
[NeferNefer]
1/15/12, 6:19 AM
#1

Heja Hanna, det här blir nog bra Skrattande

[trollmora]
1/15/12, 6:51 AM
#2

Kör hårt tjejen  och Lycka till Kyss

Farwuq
1/30/12, 10:22 AM
#3

Hoppas det går vägen.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: