Annons:
Etikettboktips
Läst 1961 ggr
medde
10/17/11, 6:09 PM

Musik. Vad lyssnar du helst på?

Vilken lyssnar du helst i Musik då du vill koppla av en stund. Jag lyssnar på en stor blandning av Musik. Men då jag vill ha ro hemma eller bra sätta mig ned och njuta en stund fallar det oftas på en sorts Musik för mig, och då  är oftas Robert Mirabal som laddas in i CD,  Vore toppen att få lite olika tips Musik samt höra vad  du laddar CD:n med då det  att finna lite ro hemma med lite Musik.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[walkinbeauti]
10/18/11, 6:51 AM
#1

Oj lyssnar inte ofta på Musik och minns aldrig vad artister heter men den Musik som går hem är indiansk och Country,powwows och shamantrummor.All sk modern Musik kan jag inte höra på det måste vara IndianskSkrattande

En låt jag  lyssnar på lägger jag in här den kan man aldrig få nog av.Film från Grand Canyon och skywalken,rekomenderar att kommer ni dit ta en promenad ut på den.Är man inte yr så blir man det garanterar jag  och det känns verkligen som om man inte har fäste under fötterna.Urhärlig känsla för oss som gillar höjder.

http://www.youtube.com/watch?v=BvzlZuWrJNw&feature=related

Farwuq
10/18/11, 5:16 PM
#2

Draken lyssnar gärna på Enigma.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
10/18/11, 7:14 PM
#3

Hej Draken.. Där kan jag verkligen hålla med dig om en bra grupp. Härlig musik

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
10/19/11, 7:09 AM
#4

Jag gillar även Era och Enya.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Zynell
10/19/11, 10:56 AM
#5

Musik för mig är näring åt min själ! Skrattande Jag kan inte leva utan Musik. Det är som ett levebröd för mig och jag måste hela tiden ha Musik på i bakgrunden och gärna sjunga med. Jag kan även gå omkring och lyssna på samma låt om och om igen i flera timmar, tröttnar typ aldrig.

Just nu har jag en ny favorit som jag håller på att lyssna sönder. Jag har inte direkt någon favoritsångare/sångerska, utan jag lyssnar på det som faller mig i smak och just nu är det en låt av Madonna som heter Voices.

Här har ni den. (jag vet att bilden är lite vågad, men strunta i den och bara lyssna till låten.) Tonerna i den verkligen föder mig! haha

liawilson
10/23/11, 8:58 AM
#6

Jag älskar indian Musik. Låten som medde la ut var otroligt fin. Indianer utstrålar sådan frihet & harmoni. <3

*Kärlek & lycka*

Annons:
Cristine
10/23/11, 2:38 PM
#7

#1 Skulle aldrig i livet gå ut där, jag blir yr bara av att titta på bilden, den musiken har jag. Jag har hundratals skivor med indianmusik.Glad

Just nu kom denna upp.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amandiz
12/11/11, 11:07 PM
#8

Här är en av mina favoritlåtat som Enya gjort :)
http://www.youtube.com/watch?v=ww8wqEgFIA8

Upp till toppen
Annons: