Annons:
Etikettberoendeväsen
Läst 2068 ggr
JohannaEkroth
10/1/11, 10:20 PM

Måste få visa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett foto taget på mig när jag är 5 år och vi besöker Kålmorden och jag rider häst utklädd till indian. Nåja, inte helt, men lite iaf. Kommer ifåg att jag älskade detta pannband och fjäder och hade den ofta på mig efteråt också och var indian.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
skotty
10/1/11, 10:22 PM
#1

Hihi, va sött :D

[walkinbeauti]
10/2/11, 2:49 PM
#2

Roligt att se Hanna Glad

Minns första gången jag var med mina föräldrar till Gran Canaria som barn så fanns en västernby som vi besökte,nu var det ju inte riktiga indianer den gången men det finns ett kort på mig och en indianklädd man där vi sitter på varsin häst och skakar hand.

Redan då var jag såld på indianer och cowboys nu på senare år är det enbart indianer som gäller men country western music går hem fortfarande om än inte som förr.

Hade kompisar som fick fjäderskrudar som leksaker och dessa skulle jag alltid gå runt med på huvudet Skrattande

Andina
10/7/11, 11:49 PM
#3

Skulle kunna ha varit jag också! :) Jag älskade indiankläder - och gör fortfarande (fast har tyvärr inga). Om jag fick välja vad vi skulle leka så skulle det alltid vara indianer (inga cowboys) eller häxor. Men allra, allra helst indianer. Och jag skulle vara "indianmedicinmanpojke" (inte flicka… ). Jag älskade mina mockasiner - jag vet inte hur många jag slet ut, mockasiner skulle det vara helst varje dag, i många år.

Kul minne du visar upp, BusHanna! Det fick fart på mina minnen också! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Denna kommentar har tagits bort.
[walkinbeauti]
10/8/11, 5:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hölstret Flört

Andina
10/8/11, 9:28 AM
#6

Oj, här får man passa sig minsann! Huka er gubbar o gummor, Walkin' kommer med sin pickadoll! Om jag skulle ha vapen när jag var liten, så skulle det vara en magisk stav eller dylikt, eller en pil och båge.

Kuligt - med en 'replika' av Waynes kompis!  Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: