Annons:
Etikettboktips
Läst 1926 ggr
isa
1/28/10, 2:06 PM

Kampen om Colorado

Jag älskar serien kampen om Colorado.(Centennial heter den på engelska ) Jag har den både på video ( gamla band från sent 80-tal , hi hi hi ) och nyligen har jag köpt serien på DVD. Jag har sett den hur många gånger som helst, och kan de flesta replikerna utantill i alla de 12 delarna.Skäms Men jag kan se den om och om igen,.för jag tycker den är så bra.Glad

Vad tycker ni om den gamla serien?

Annons:
[Vargen-J]
1/28/10, 2:25 PM
#1

Har faktiskt inte sett den. I regel brukar jag inte se nån film som är äldre än -90. Främst för att bildkvaliten är så dålig (jag är kräsen :P). Ska försöka ta mej i kragen och se Comanche Moon nån dag :)

medde
1/28/10, 2:50 PM
#2

Den serien är verkligen bra. Har sett den flera gånger och finner den väl värd att se.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[yodhe]
1/28/10, 3:20 PM
#3

Håller med, den är jättebra…

nera
1/28/10, 8:58 PM
#4

Ja just ja! Ja den var super tycker jag med. Kanske man skulle se igen Glad

medde
1/28/10, 10:55 PM
#5

Jag tycke att det är dom äldre filmerna som man finner mest fakta i

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[yodhe]
1/28/10, 11:27 PM
#6

# 5 Det tycker jag med, det finns oftast med äldre skådespelare som har sett och hört mer från sina anfäder…de har som en närmare koppling…

Annons:
medde
1/29/10, 12:02 PM
#7

#6 Men vad kul du tycker som jag. Dom äldre har så mycket karaktär över sig, nu gav det en bra förklaring också då jag fick läsa vad du sa.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[yodhe]
1/29/10, 4:01 PM
#8

# 7 Jadu medde, en är ju av den äldre årgången själv och har ju vuxit upp med dom filmerna, fanns inte så många kanaler eller ens video på min barndomstid….

[yodhe]
1/29/10, 4:01 PM
#9

Dubbelpost / redigerat sissie

medde
2/1/10, 11:17 AM
#10

#8 Är ju inte 15 heller….Flört Kanske därför vi gillar den äldre genen i filmer

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

JohannaEkroth
9/30/11, 2:02 PM
#11

Beställde denna från Discshop. Har länge funderat påatt beställa den, nu gjorde jag slag i saken. Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[walkinbeauti]
9/30/11, 2:21 PM
#12

Den har jag missat,nått att snoka reda på ute på nätet för en smygtitt Glad

Upp till toppen
Annons: