Skvallerplatsen (OT)

Indianer I Fokus

2014-02-20 12:21 #0 av: Twinflamewolf

Hej på er !

Den här sajten har legat vilande enda sen Oktober 2013 och jag bad Niklas att lägga in mig som medarbetare i hopp om att kunna blåsa nytt liv i en sajt som för mig känns viktig eftersom jag brinner för ursprungsfolk,deras liv och rättigheter.

Har alldeles nyss lagts in som medarbetare så nu återstår att hitta på lite nya artiklar och ämnen att skriva om.

Hälsar er alla värmt välkomna in att delta i och skapa nya diskussioner,nu kör vi så det ryker och ger sajten nytt liv igen Blomma

Anmäl
2014-02-20 17:32 #2 av: NeferNefer

Ja, vad roligt!! :-D

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-02-20 17:34 #3 av: Twinflamewolf

Känns kanonkul och efter en timme fick jag sällskap av Sol så nu härjar vi båda här inne också Skrattar

Anmäl
2014-02-20 17:45 #4 av: [Sol69]

Ja vi ska väl se till att få detta skepp att flyta också.. Hej och hå nu ska skutan ut på böljorna blå Skrattar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-02-20 18:09 #5 av: JohannaEkroth

Åh vad glad jag blir! Blomma

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2014-02-20 18:16 #6 av: Twinflamewolf

Tack Höstlegenden och vad kul att se dig igen Blomma

Anmäl
2014-02-20 18:20 #7 av: [Sol69]

Jätte glada att se dig Höstlegenden. Vinkar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-02-20 18:45 #8 av: JohannaEkroth

Tack detsamma ni två! LiparKramas

Jag är här i krokarna och tassar runt på iFokus. Jag skriver också förstås. Skämtar

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2014-02-20 19:24 #9 av: Twinflamewolf

Vi ska nog få den här skutan flytande också,det gick med Druid och Shaman så Indianer ska stanna på vattenytan den också Cool

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.